Siirry sisältöön

Tekstinikkari

  • Sisällöntuotanto
  • Kuka?
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
Tekstinikkari
  • Tekstinikkari sai EU-tukea yritystoiminnan kehittämiseen
    Sisällöntuotanto

    Tekstinikkari sai EU-tukea yritystoiminnan kehittämiseen

    TekijäSaila 22 lokakuun, 202522 lokakuun, 2025

    Sisältötoimisto Saila Vaara eli tuttavallisemmin Tekstinikkari on saanut Euroopan unionin osarahoittamaa yritystoiminnan käynnistämistukea (7 500 €) päätoimisen yritystoiminnan kehittämiseen. Hankkeen tavoitteena oli vahvistaa yrityksen osaamista digitaalisen sisällöntuotannon ja markkinoinnin alueilla. Tuen avulla toteutin useita koulutuksia ja pienhankintoja, jotka ovat parantaneet yritykseni palveluiden laatua ja tehokkuutta. Hankkeessa kehitettiin osaamista muun muassa tekoälyn hyödyntämisessä sisällöntuotannossa, maksetussa sosiaalisen…

    Lue lisää Tekstinikkari sai EU-tukea yritystoiminnan kehittämiseenJatka

  • Various colorful sticky notes pinned on a board creating a vibrant display.
    Sisällöntuotanto | Sisältömarkkinointi

    Tehoa sisältömarkkinointiin: Mittarit ja työkalut pienyrittäjälle

    TekijäSaila 15 joulukuun, 202422 lokakuun, 2025

    Olet ehkä jo huomannut, että sisältömarkkinoinnin mittaaminen ei ole niin monimutkaista kuin aluksi kuvittelit. Edellisessä blogiartikkelissa käsittelin perusmittareita, kuten sivuston liikennettä ja sitoutumista, mutta nyt syvennyn vielä tarkemmin siihen, miten mittareita ja työkaluja voi käyttää arjessa. Tässä postauksessa keskityn pienyrittäjälle sopiviin, helppokäyttöisiin keinoihin ja siihen, miten niistä voi saada parhaan hyödyn irti. Tärkeimmät mittarit sisältömarkkinoinnin…

    Lue lisää Tehoa sisältömarkkinointiin: Mittarit ja työkalut pienyrittäjälleJatka

  • Overhead view of a business desk with charts and a laptop, ideal for data analysis concepts.
    Sisällöntuotanto | Sisältömarkkinointi

    Kuinka mitata sisältömarkkinoinnin tehokkuutta – ja miten se oikein aloitetaan?

    TekijäSaila 27 marraskuun, 202427 marraskuun, 2024

    Sisältömarkkinointi on pienyrittäjän voimatyökalu. Hyvä sisältö voi houkutella asiakkaita, kasvattaa tunnettuutta ja jopa lisätä myyntiä – mutta mistä tiedät, toimiiko se oikeasti? Sisältömarkkinoinnin mittaaminen ei ole rakettitiedettä, vaan se auttaa sinua käyttämään aikasi ja energiasi viisaasti. Pienilläkin teoilla voit saada suurta hyötyä, kun tiedät mitä seuraat. Miksi sisältömarkkinoinnin mittaaminen kannattaa? Jos sisältösi vetää puoleensa oikeanlaista…

    Lue lisää Kuinka mitata sisältömarkkinoinnin tehokkuutta – ja miten se oikein aloitetaan?Jatka

  • Verkkosivut ovat yrityksesi digitaalinen käyntikortti – Olethan huomioinut nämä kolme asiaa?
    Verkkosivut

    Verkkosivut ovat yrityksesi digitaalinen käyntikortti – Olethan huomioinut nämä kolme asiaa?

    TekijäSaila 5 tammikuun, 20245 helmikuun, 2024

    Verkkosivut ovat usein ensimmäinen kosketuspinta potentiaalisiin asiakkaisiin. Siksi on tärkeää, että sivut antavat positiivisen ja ammattimaisen ensivaikutelman yrityksestäsi. Tässä artikkelissa käsittelen verkkosivujen merkitystä yrityksen digitaalisena käyntikorttina ja jaan kolme tärkeää asiaa, jotka jokaisen yrittäjän tulisi ottaa omilla verkkosivuillaan huomioon. 1. Toimintakehotteet: Verkkosivujen tarkoituksena on usein ohjata kävijöitä tekemään jotain, kuten ottamaan yhteyttä, ostamaan tuotteen tai…

    Lue lisää Verkkosivut ovat yrityksesi digitaalinen käyntikortti – Olethan huomioinut nämä kolme asiaa?Jatka

  • Kolme tapaa tehdä tehokasta sisältömarkkinointia
    Sisällöntuotanto | Sisältömarkkinointi

    Kolme tapaa tehdä tehokasta sisältömarkkinointia

    TekijäSaila 10 joulukuun, 20232 helmikuun, 2024

    Sosiaalinen media on noussut monen menestyneen yrityksen tärkeimmäksi sisältömarkkinointikanavaksi yhtä vauhdikkaasti kuin perinteiseen mainontaan sijoitetut eurot ovat kadonneet näiden samojen yritysten markkinointibudjeteista. Se ei ole ihme, sillä somessa näkyvyyttä voi saavuttaa pikkurahalla – kunhan tietää, mitä tekee. Lyhyesti sanottuna, kiinnostava somesisältö auttaa rakentamaan yrityksestäsi houkuttelevaa mielikuvaa, joka muistetaan sitten, kun on tullut aika hankkia kyseinen…

    Lue lisää Kolme tapaa tehdä tehokasta sisältömarkkinointiaJatka

  • Mitä sisältömarkkinointi oikeastaan tarkoittaa?
    Sisällöntuotanto | Sisältömarkkinointi

    Mitä sisältömarkkinointi oikeastaan tarkoittaa?

    TekijäSaila 16 marraskuun, 20235 helmikuun, 2024

    Monelle pienyrittäjälle sisältömarkkinointi on varmasti sanana tuttu, mutta luultavasti harvempi on kuitenkaan toteuttanut sitä kovin suunnitelmallisesti. Sisältömarkkinointi on nimensä mukaan markkinointia, jossa keskitytään merkityksellisen ja asiakkaita kiinnostavan sisällön luomiseen ja jakamiseen. Tavoitteena ei ole pelkästään mainostaa tai myydä palveluita ja tuotteita, vaan tarjota kohdeyleisölle hyödyllistä informaatiota, viihdettä tai ratkaisuja heidän ongelmiinsa. Sisältömarkkinoinnilla pyritään rakentamaan suhteita…

    Lue lisää Mitä sisältömarkkinointi oikeastaan tarkoittaa?Jatka

Tekstinikkari
Suvantokummuntie 516
99770 JEESIÖ
p. 044-515 9302
Y-tunnus: 3405373-3

  • Ota yhteyttä
  • Sisällöntuotanto
  • Alkukartoitus
Facebook FacebookInstagram Instagram

© 2025 Tekstinikkari

Tietosuojaseloste

Vieritä ylös
  • Sisällöntuotanto
  • Kuka?
  • Blogi
  • Ota yhteyttä